Hyvät jäsenet!

11.1.2022

Vuosi on alkanut välistä kovilla pakkaspäivillä ja valitettavasti täytyy myös mainita tämä sana -Korona-. Mutta kyllä me nujerramme tuon viruksen. Pysytään terveinä on nyt tärkeintä.

Mitäs me puuhaillaan täällä yhdistyksessä?

Kyllä me suunnittelemme tätä kevättä 2022 ja jäsenkirje jäsenistölle on parasta aikaa työn alla. Jäsenkirje jakeluun saadaan jäsenistölle tammikuun lopussa. Siinä kerromme kevään asioista ja vähän jo syksystäkin. Internet sivujamme ja Facebookia päivitämme koko ajan. Edelleen kaikessa toiminnassamme menemme terveys edellä ja ykkösenä. Seuraamme tarkoin Kainuun soten ja valtiovallan koronaohjeita.

Kaikki toiminto yhdistyksessä on pysähdyksissä koronatilanteen vuoksi tammikuun ja odotamme kovasti että jos helmikuussa jossakin vaiheessa pääsisimme jotakin toimintoa käynnistämään.

Hyvinvointialueiden aluevaalit meille kaikille on tulossa ja ennakkoäänestys alkaa keskiviikkona 12.1.2022 ja kestää 18.1.2022 saakka. Aluevaalien vaalipäivä on sunnuntai 23.1.2022. Laitan oheen linkin Hyvinvointialue Kainuu sote jos haluatte tutustua.

Laitan myös tähän viestiin yhteystiedot hallituksen jäsenistämme joihin voitte ottaa yhteyksiä vaikka soittamalla koska meillä yhdistyksessä ei ole teidän jäsenten puhelinnumeroita. Ainakin näin pystymme pitämään yhteyksiä toisiimme ja vaihtamaan kuulumisia ja miten me jaksamme.

Yhdistyksen puheenjohtaja  Aila Tartia-Jalonen

p. 044 0137 021, aila.tartiajalonen@gmail.com

Varapuheenjohtaja, sihteeri, Marja Hirvonen

p. 040 5649 785, (myös Whatsapp), koti_hirvonen@hotmail.com

Taloudenhoitaja, Tilitoimisto Arja Laitinen Oy, varalla Marja Hirvonen

Seija Heikkinen, hallituksen jäsen p. 044 9979621

Rauni Heiskanen, hallituksen jäsen, vertaistuki, Kajaanin AVH-kerhon vetäjä,  heskanenrauni@gmail.com

Teuvo Hirvonen, hallituksen jäsen (vara)liikuntavastaava, p.040 5627573, koti_hirvonen@hotmail.com

Tuula Lukkari, hallituksen jäen, jäsenrekisteri, omaisten verkoston edustaja p. 044 3722862, tuula_lukkari@gmail.com

Irja Matero, hallituksen jäsen p. 040 7615343, irja.matero@kuhmo.net

Helena Tervonen, hallituksen jäsen (vara), vertaistuki, Sotkamon neuroklubin vetäjä, p. 044 327 4607

Hallituksen jäsenet toivottaa Teille kaikille hyvät jäsenemme aurinkoista kevättä, voimia, jaksamista, kuulumisiin ja  näkemisiin kevään aikana!