Marjalle Kunniamaininta Kansalaisareenan vuoden vapaaehtoinen kampanjassa.

5.12.2020

Marja kiittää!
Hyvää vapaaehtoisen päivää kaikille vapaaehtoisille 4.12.2020!

Olin ehdokkaana vuoden 2020 vapaaehtoiseksi. Tänään 4.12. vietämme Vapaaehtoisen päivää. Kansalaisareenan vuoden vapaaehtoinen kampanjassa ehdokkaita oli 61 henkilöä. Heistä pääsi jatkoon eniten ääniä keränneet kymmenen finalistia. Kansalaisareenan arvovaltainen raati valitsi näiden kymmenen joukosta vuoden 2020 vapaaehtoisen.

Olin kymmenen finalistin joukossa mikä oli erinomainen saavutus minulle. Haluan sydämen lämmöllä kiittää Teitä jokaista jotka lähditte minua tukemaan äänestämällä, uskoitte ja luotitte minuun.

Vuoden 2020 vapaaehtoiseksi kansalaisareenan kampanjassa en tullut mutta kymmenen finalistin joukossa olin ja sain Kunniamaininnan. Vapaaehtoisena jatkan niin kauan kun tunnen kiinnostuksen ja sydämen palon vapaaehtoistyöhöni.

Tämä vuosi on ollut minulle erilainen vapaaehtoisen vuosi verrattuna aikaisempiin vuosiini. Alkukesästä lähdin Aivoliiton vuoden 2020 vapaaehtoiseksi kampanjaan. Syyskuun alussa sain tiedon että Aivoliitto oli valinnut minut Aivoliiton vuoden 2020 vapaaehtoiseksi. Matka jatkui siitä tähän kansalaisareenan vuoden vapaehtoinen kampanjaan ja olin kymmenen finalistin kanssa kilpailemassa vuoden vapaaehtoinen palkinnosta.

Tällä hetkellä kiitollisuus ja toisen auttaminen on päällimäisenä ajatuksissani. Kiitän rakasta perhettäni saamastani tuesta, Teitä rakkaat läheiset, sukulaiset, Kainuun Aivoyhdistys, Aivoliitto, eri AVH-yhdistykset ympäri Suomen, AVH-vertaistukiryhmät facebookissa, OLKA-Kainuu, yhteistyökumppanit, ystävät, kaverit!

Hyvää Vapaaehtoisen päivän jatkoa meille kaikille vapaaehtoisille!
Sydämen lämmöllä Marja