Mukavaa tekemistä yhdessä syksyllä

15.9.2022

Terveiset syyskauden avajaisista Iso-Ruuhijärvellä 7.9. Meitä oli 20. Puheen sorina täytti Kalamiestuvan ja tämä syyskauden avaus oli poikkeuksellinen sillä saimme kaikki avata äänemme aluksi laulamalla kahdesti Onnittelaulun sillä joukossamme oli kaksi henkilöä joilla oli sama syntymäpäivä ja juuri tämä 7.9. Iloa tämä toi heti päiväämme.

Päivämme jatkui nauttimalla Konsta Pylkkäsen viisauksista ja laulusta "Yhdessä" Raimon tulkitsemana. Tuula ja Raimo olivat laittaneet meille visailua luonnosta, eläimistä ja kasveista. Parhaimmat palkittiin kuten aina ennenkin.

Tietenkin päiväämme kuului maittava broilerikiusaus salaatin, leivän ja lisukkeiden kanssa. Jälkiruokana kahvi/tee marjapiirakan kanssa.

Sitten jaksoimme lähteä ulos nuotiolle ja nauttimaan nuotiotuolesta, yhdessä olosta ja nuotiomakkaraa ja kahviakin oli tarjolla.

Hyvää syksyä kaikille ja tavataan yhdistyksen toiminnassa!

Kajaanin sunnuntain AVH-kerho kokoontuu su 18.9. klo 14-16 Tutuntuvalla, Tehdaskatu 1, Kajaani. Vieraana Kajaanin vammaisneuvoston puheenjohtaja Kaija Patronen

- Ajankohtaiset asia

Tervetuloa kuulemaan Kaijaa ja keskustelemaan!

Uutena ulkoilutapaamisena olemme aloittaneet sauvakävelyryhmän, mikä on kokoontunut jo kaksi kertaa. Sauvakävelyryhmä kokoontuu joka viikon tiistaisin klo 12.00 Eino Leinon patsaalle Kajaanissa missä sovimme millaisen kävelylenkin teemme. Tunti on varattu aikaa eli klo 13 saakka. Säävaraus. Tarvittavat apuvälineet mukaan ja vesipullo.

Tervetuloa mukaan! Yhteyshenkilö Teuvo Hirvonen p. 040 562 7573.

Terveisiä 13.9. tiistain sauvakävelylenkiltä. Kävelimme osan Renforsin lenkistä ja alkumatkalla kävelimme runopolkua missä oli vielä kesän runoviikon runotaulut paikoillaan ja tutkiskelimme runosäkeitä. Sää suosi meitä oli aivan tyyni, sateeton ilma. Reitillä oli penkkejä pitkin matkaan missä voi istua ja levähtää. Tulkaa mukaan, virkistää!

Jäsenkirjeessä 2/2022 kerrotaan yhdistyksen syksyn toiminta minkä jokainen jäsen on saanut joko postissa tai sähköpostissa. Käykääpä joskus lukemassa mitä toimintaa omalla paikkakunnalla olisi tarjolla.

Yhdistyksemme kulttuurivastaavan Raimon viesti alla.

Hei, olen saanut seuraavan "75-vuotispäivätarjouksen" järjestöille Kajaanin BioRexiin:

Moikka!

Laitoin myyntiin 5.10. ja 6.10. näytöksiä, missä edullisempi hintakin (8,5€ ja kahvi samaan hintaan):

5.10. Keskiviikko:

15:00 - Rakkaani merikapteeni