Kainuun Aivoyhdistys hakenut tuettua lomaa 2020

Kainuun Aivoyhdistys on hakenut tuettua lomaa Hyvinvointilomilta vuodelle 2020

Loma toteutetaan yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa Sosiaali- ja terveysministeriön Veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella.

Ryhmäloman ajankohta oli 1.6. - 6.6.2020, loma suunnattu aikuisille mutta koronaepidemia siirsi ajankohtaa.

Uusi aika on 5-10.10.2020.

Paikka: Kylpylähotelli Rauhanlahti, Kuopio

Henkilömäärä: 32 henkilöä

Lomateema: Yhdessä enemmän

Loman hakuaika: 6.1. – 8.3.2020

Linkki lomajakso sähköiseen hakulomakkeeseen, joka on avoinna vain hakuaikana: https://lotu.lomajarjestot.fi/t/HYVINVOINT/calendar/info/42701

Loman omavastuuosuus 25 euroa/vrk/hlö eli yhteensä 125 euroa/hlö, täysihoidolla.

Lomalle hakeminen Hakija täyttää tuetun loman hakulomakkeen joko sähköisesti kotisivuilla www.hyvinvointilomat.fi tai paperilomakkeella.

Samassa taloudessa asuvat pariskunnat/perheet täyttävät yhden hakemuksen. Jos puoliso ei ole hakemassa lomaa, hänen nettotulonsa/kk tulee merkitä hakemukselle, mutta muita tietoja (kuten henkilötunnus ja nimi) ei merkitä.

Jos lomalle hakija tarvitsee avustajan, huomioittehan, että myös avustajan tulee täyttää oma tuetun loman hakemuksensa.

Tuetun loman voi saada vain joka toinen vuosi. (Jos on ollut tuetulla lomalla viimeksi vuonna 2018, niin voi saada tuetun loman seuraavan kerran vuonna 2020). Hakemukset käsitellään ja päätökset tehdään Hyvinvointilomien toimistolla ja lomalle VALITUILLE lähetetään kutsukirje ja lasku. Lomalaisen on maksettava lasku (omavastuuosuus) Hyvinvointilomien tilille eräpäivään mennessä.

Kun olet saanut hyväksytyn vastauksen tuetulle lomalle niin ota yhteyttä tarvittaessa kuljetuksesta Kajaanista Kylpylähotelli Rauhalahteen, yhteyshenkilö Marja Hirvonen p. 040 5649785, sähköposti koti_hirvonen@hotmail.com. Bussikuljetus järjestetään omakustanteisena.

Yhdistyksen jäsenkirjeen 1/2020 mukana tulee erikseen yhdistyksen jäsenille vielä hakuohjeet ja myös paperinen hakulomake. Jäsenkirje tullaan postittamaan jäsenille 20.1.2020.

Jos haluat lisätietoa lomasta niin otathan yhteyttä Marja Hirvonen p. 040 5649785 tai koti_hirvonen@hotmail.com