Hyvää kesää 2020

Varapuheenjohtajan tervehdys

Kesä on saapunut ja helteisistä päivistä olemme päässeet myös nauttimaan.

Keväämme on ollut hyvin erilainen koronaepidemian vuoksi mikä on pysäyttänyt myös yhdistyksen toiminnan siten että emme ole pystyneet kohtamaan kasvotusten. Varapuheenjohtajana olen lähetellyt teille tekstiviestejä kännyköihin ja osalle viestit eivät ole avautuneet tai näyttäneet tyhjää joten olette olleet varmaan hämillänne että keneltä tälläisiä viestejä tulee.

Ajankohtaista tietoa koronaviruksesta on tullut viimeksi mm. Koti-Kajaanin 20.5.2020 ilmestyneen numeron mukana kattavasti erillisenä liitteenä mikä on Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymän tiedotuslehti. Arkipäivisin YLE TV1 on lähettänyt klo 15.00-15.30  YLE:n erikoislähetyksen koronaviruksesta mutta lähetykset loppuivat kesäkuun alussa.

Yhdistyksen toiminnassa seuraamme edelleenkin valtiovallan antamia koronaohjeita ja niiden mukaan toimimme.

Toivon Teille yhdistyksemme jäsenet että pysytte terveenä ja nautitte tulevista kesäpäivistä. Pitäkäämme yhteyksiä toisiimme itse kukin valitsemallamme parhaimmalla tavalla, muistaen kuitenkin koronan aiheuttamat rajoitteet.

Lämmöllä ja sydämellä tervehtien,

Marja Hirvonen, varapuheenjohtaja ja sihteeri