Tiedote: Yhdistyksen hallitus

Yhdistyksen hallituksen tervehdys

Hei kaikille yhdistyksen jäsenille,

yhdistyksen hallitus tervehtii teitä kaikkia ympäri Kainuuta täältä Kajaanista.

Elämme Suomessa poikkeusoloissa ja rajoituksia on Suomen hallituksen ja valtion taholta kuultu viimeksi maanantaina 30 päivä maaliskuuta 2020. Meille kaikille on tärkeää tämän koronaviruksen taltuttaminen ja siihen me pystymme yhdessä ja sääntöjä noudattamalla mitä valtiovalta on antanut meille.

Kaikki toiminnot ovat pysähdyksissä Kainuun Aivoyhdistyksessä, kerhot, liikuntaryhmät, tapahtumat ja jne. ainakin 31.5.2020 saakka. Meistä yhdistyksen jäsenistä on varmaan tuntunut kyllä tyhjälle kun nämä ensimmäiset koronavirus rajoitteet tulivat voimaan ja kalenteri tyhjeni ja kaikki yhteiset tapaamiset loppuivat. Emme pysty tapaamaan yhdistyksen väkeä kasvotusten ja lähikontaktit ovat kielletty.

Mutta mietimme että on varmaan keinoja millä voidaan jakaa kuulumisia ja kysellä itse kunkin vointeja että kuinka jaksat? Ensimmäisenä tuli mieleen puhelin ja soitanpa sille kaverille jonka kanssa tapailimme mm. kerhoissa. Niinhän me itsekukin voimme tehdä, soitella ystävälle/kaverille.

Yhdistyksessä on muodostettu WhatsApp ryhmiä, lähetelty tekstiviestejä, sähköpostia, käytetty Skypeä ja tiedottaja roolissaan on  päivittänyt yhdistyksen nettisivuja koko ajan  https://kainuunaivoyhdistys.aivoliitto.fi/   Voisimme myös miettiä yhdessä voitaisiinko saada kerhotapaamisia eri paikkakunnilla toimimaan näillä digilaitteilla joten jäten teille pohdittavaksi ja mielellämme otamme ajatuksia vastaan.

Mutta muistakaamme edelleen että puhelin on keksitty ja sillä me tavoitamme toisemme parhaiten jos puhelinnumero on tiedossa.

Haluaisimme kaikille jäsenillemme ja mahdollisesti tuleville uusille jäsenille viestittää että ottakaa yhteyttä Kainuun Aivoyhdistykseen. Haluamme keskustella jokaisen kanssa joka sitä haluaa. Jakakaamme yhdessä jaksamista toisillemme tässä poikkeustilassa koronaviruksen aikana voimiemme mukaan.

Toivomme myös jäsenistöltämme ideoita mitä voitaisiin käyttää tiedottamisessa ja yhteydenpidossa.

Tästä me selviämme aivan varmasti.

Alla yhdistyksen hallituksen jäsenten yhteystietoja joihin voitte ottaa halutessanne yhteyttä.

Marja Hirvonen, p. 040 5649785, koti_hirvonen@hotmail.com, Kajaani

Terttu Härkönen, p.050 3596 648 tai terttu.harkonen@wippies.fi, Ristijärvi