Tiedote: Siirretty:Tuettu loma 1-6.6.20: Hyvinvointilomat 2020,

Hei yhdistyksen väki,

loma ajankohtaa on siirretty alkamaan 5-10.10.2020 koronaepidemian vuoksi.

Joku teistä on saattanut ihmetellä että ei ole kuulunut mitään Hyvinvointilomien ryhmälomasta 1.6.-6.6.2020.

Syy siihen on että tämä koronavirus epidemia on muuttanut niin monen asian suunnitelmia ja niin myös tässäkin lomassa.

Olen keskustellut Hyvinvointilomien kanssa 26.3.20 kuinka he toimivat tämän ryhmäloman suhteen. Vastaus oli että he katsovat tilanteen 13.4.20 minkälainen on valtiovallan tiedote koronan suhteen. He ottavat yhteyttä edellä mainitun päivän jälkeen minuun (Marja Hirvonen) ja kertovat tilanteen tästä lomasta. Sen jälkeen voin laittaa uutta tietoa kuinka Hyvinvointilomat menettelevät.

Hakijoita on ollut 143 henkilöä ja päätöksiä eivät ole vielä tehneet, ainoastaan pisteyttäneet. Nyt jäämme rauhassa odottamaan huhtikuun puolta väliä miten asiat etenevät.

Jaksamista ja voimia kaikille, kyllä me selviämme tästä koronaviruksesta. Terveys edellä mennään nyt.

Terveisin,

Marja H.

-------------------------------------------------------

Kainuun Aivoyhdistys on hakenut tuettua lomaa Hyvinvointilomilta vuodelle 2020

Loma toteutetaan yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa Sosiaali- ja terveysministeriön Veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella.

Ryhmäloman ajankohta: 1.6. - 6.6.2020, loma suunnattu aikuisille

Paikka: Kylpylähotelli Rauhanlahti, Kuopio

Henkilömäärä: 25 henkilöä

Lomateema: Yhdessä enemmän

Loman hakuaika: 6.1. – 8.3.2020

Linkki lomajakso sähköiseen hakulomakkeeseen, joka on avoinna vain hakuaikana: https://lotu.lomajarjestot.fi/t/HYVINVOINT/calendar/info/42701

Loman omavastuuosuus 25 euroa/vrk/hlö eli yhteensä 125 euroa/hlö, täysihoidolla.

Lomalle hakeminen Hakija täyttää tuetun loman hakulomakkeen joko sähköisesti kotisivuilla www.hyvinvointilomat.fi tai paperilomakkeella.

Samassa taloudessa asuvat pariskunnat/perheet täyttävät yhden hakemuksen. Jos puoliso ei ole hakemassa lomaa, hänen nettotulonsa/kk tulee merkitä hakemukselle, mutta muita tietoja (kuten henkilötunnus ja nimi) ei merkitä.

Jos lomalle hakija tarvitsee avustajan, huomioittehan, että myös avustajan tulee täyttää oma tuetun loman hakemuksensa.

Tuetun loman voi saada vain joka toinen vuosi. (Jos on ollut tuetulla lomalla viimeksi vuonna 2018, niin voi saada tuetun loman seuraavan kerran vuonna 2020). Hakemukset käsitellään ja päätökset tehdään Hyvinvointilomien toimistolla ja lomalle VALITUILLE lähetetään kutsukirje ja lasku. Lomalaisen on maksettava lasku (omavastuuosuus) Hyvinvointilomien tilille eräpäivään mennessä.

Kun olet saanut hyväksytyn vastauksen tuetulle lomalle niin ota yhteyttä tarvittaessa kuljetuksesta Kajaanista Kylpylähotelli Rauhalahteen, yhteyshenkilö Marja Hirvonen p. 040 5649785, sähköposti koti_hirvonen@hotmail.com. Bussikuljetus järjestetään omakustanteisena.

Yhdistyksen jäsenkirjeen 1/2020 mukana tulee erikseen yhdistyksen jäsenille vielä hakuohjeet ja myös paperinen hakulomake. Jäsenkirje tullaan postittamaan jäsenille 20.1.2020.