Kevään terveiset 2019 ja Unelmien liikuntapäivä

Kohta taas lähdemme yhdityksessäkin kesälaitumille ja tekemään sitä omaa kesää omien voimavarojen ja mahdollisuuksien mukaan.

Toukokuussa oli tapahtumia yhdistyksellä. Vietimme Unelmien liikuntapäivää 10.5.19 Joutenlammella. Yhdessäolon, ruokailun ja erilaisia toimintapisteitä kiertäen sisällä ja ulkona. Sää oli hivenen viileä ulkona mutta vaatetus täytyi laittaa sen mukaan. Meitä oli Kajaanin ammattikorkeakoulun opiskelijat mukaan lukien 62 joten juttukavereita riitti.

Sitten vietimme yhdistyksen ja Kajaanin AVH-kerhon sunnuntain kerhopäivää Heinämäen kylätalolla 19.5.19 ja oli kaunis kesäpäivä. Kylätoimikunnasta Osmo Polvinen aloitti päivän kertomalla kylän historiaa ja nykypäivää. Tietenkin ruokailimme ja teimme retken Perhospuutarhaan n. 10 km Heinämäen kylätalolta. Siellä vallitsi täydellinen luonnon rauha ja saimme nauttia kevään tuoksuista, valkovuokot kukki, peipot lauloi ja upea kaunis puutarhamainen ympäristö. Sieltä palasimme kylätalolle takaisin iltapäiväkahville ja pidimme myös arpajaiset. Iltapäivä oli jo pitkällä kun ryhdyimme suunnittelemaan kotimatkaa osa omilla autoilla ja kuljetuksilla ja osa bussikuljetuksessa. Toivottelimme jo erotessamme mukavia ja hyvää kesää toisillemme.

Yksi yhteinen retkemme on vielä ja se suuntautuu Kuhmoon hotelli Kalevalaan 7-9.6.2019. Kesäretkemme toteutuu ja sen jälkeen jäämme kaikki kesälomalle. Kerromme terveisiä kesäretkeltä kun olemme tehneet sen.

Seuraavan kerran tapaamme yhteisessä tapaamisessa 4.9.2019 syyskauden avajaiset Ruuhijärvellä. Lähempänä ajankohtaa tulee tietoa nettisivuille ja kännyköihin viestiä.

Kauniita, aurinkoisia, leppoisia kesäpäiviä teille kaikille toivottaa yhdistyksen hallitus.

Terveisin,

Marja (vpj)