Aivoliiton vuoden 2020 vapaaehtoinen Marja Hirvonen

16.9.2020

Yhdistyksen vuosikokouksessa 15.9.2020 varapuheenjohtaja/sihteeri Marja Hirvonen sai Aivoliiton järjestösuunnittelija Risto Lappalaiselta tervehdyksen Aivoliitolta perusteluineen miksi hänet oli valittu Aivoliiton vuoden 2020 vapaaehtoiseksi. Marja toteaa että hän ottaa tämän tunnustuksen vastaan suurella kiitollisuudella ja arvostuksella.

Kainuun Aivoyhdistys onnitteli Aivoliiton vuoden 2020 vapaaehtoista sitoutumisesta yhdistykseen ja tehdystä työstä kaikkien yhdistyksen jäsenten eteen, laskamatta työtunteja. Marja totesi että yksin ei saavuteta mitään vaan yhdessä tekemällä ja  yhdistystoiminta on tiimityötä. Tunnustus kuuluu koko yhdistyksen jäsenistölle. Tästä on hyvä jatkaa meidän yhdessä kaikkien yhdistyksen jäsenten ennakkoluulottomasti ja uusia ideoita ja ajatuksia tuomalla esille rohkeasti.

Aivoliitto ehdottaa Marjaa vuoden vapaaehtoinen 2020 -kampanjaan missä ehdotusvaihe on käynnissä 17.8.–17.9. Marja on siis ehdokkaana. 1.–30.10. ajan ehdotusten pohjalta suoritetaan yleisöäänestys, jonka kymmenen kärjen joukosta arvovaltainen raati valitsee Vuoden vapaaehtoisen 2020. Vuoden vapaaehtoinen palkitaan Vapaaehtoisten päivän alla 4.12.2020.

Marja toteaa että tukijajoukkoja tarvitaan. Perheen tuki on avain asemassa.

Marja jatkaa matkaa kansalaisareenan vuoden 2020 vapaaehtoiseksi äänestykseen. Perustelut liitetiedostossa.