Mukavaa ja antoisaa uutta vuotta 2024

8.1.2024

Tästä se alkaa jälleen ja aika vain tuntuu rientävän niin nopeasti.☺️

Tämän uuden vuoden aloitamme ensiksi etäjumpalla mihin ei vaikuta kovat pakkaset ja muutkaan sääolosuhteet.

Yhidstyksen jäsenkirje on valmistelussa ja siinä saatte tietoa kesään saakka mitä yhdistys pystyy teille tarjoamaan mm. tuettuloma on tulossa elokuussa, virkistyspäivät toukokuussa, eri kerhot käynnistyvät, tutut AVH-kerhot, Neurotreeniryhmät, jumpat jne. Jäsenkirje jakeluun viimeistään tammikuun viimeisellä viikolla joko postitse tai sähköpostilla.

Rauni lupautui vetämään sunnuntaisin etäjumpan Teamsilla kuten aikaisemminkin. Aloitus su 14.1.24 klo 12-13 ja jatkuen su12.5.24 saakka.

Huom!

Toinen uusi ryhmä alkaa myös etänä kerran kuukaudessa mikä on keskustelu/askarteluryhmä ja aloitus 24.1.24 klo 17-18 Teamsilla.

Ensimmäisessä tapaamisessa mietimme mm. jatkosta, kelloajoista mitä haluamme tältä ryhmältä ja tapaamispäivistä. Marja hoitaa aloituksen ja lähettää Teamslinkin mutta toivoo jos joukosta löytyisi vetäjä tälle ryhmälle.

Ryhmät ovat avoimia kaikille joten sana kiertämään ja toivottavasti saamme kumpaankiin ryhmään uusia henkilöitä. Yhteydenotot ja lisätietoa puheenjohtaja.kainuunavh@hotmail.com

Haluamme näitä etäyhteyksiä käyttöön myös yhdistyksessä koska mahdollistaa niin mukavia hetkiä ympäri Suomea ihmisten kanssa. Sanon kokemuksella koska olemme etäjumpan aloittaneet 2020 maaliskuussa kun korona alkoi ja edelleen porukka haluaa jatkaa joten jotain mukavaa siinä täytyy olla.

Iloisiin kuulumisiin ja näkemisiin,

Marja ja Teuvo