Yhdistyksen virkistyspäivät 20-23.5.2024 Rauhalahti Kuopio

5.4.2024

YHDISTYKSEN VIRKISTYSPÄIVÄT 20-23.5.202

Katiskaniementie 8, 70700 Kuopio

Kainuun Aivoyhdistys on saanut tukea tähän virkistyspäivään LähiTapiola Kainuu-Koillismaalta ja tuki henkilöä kohti riippuu osallistujamäärästä. Näin hinta mikä alla mainitaan on alustava ja ilmoittautumisen päätyttyä nähdään mikä tulisi lopulliseksi 3 vrk:n hinnaksi henkilöä kohden yhdistyksen jäsenille.

Ryhmäloma 3 vrk maanantaista torstaihin  20-23.5.2024

180 e/henk. kahden hengen huoneessa, lisämaksu 1 hh 78 e

Edellä mainitut hinnat sisältävät:

-        majoitus kylpylähotellissa

-        aamiaiset (klo 7-10)

-        hotellipäivälliset noutopöydästä (klo 17-19)

-        karaoke yökerho Club R:ssä(mikäli orkesteri, (lisämaksuna lippu alk. 10 e)

-        mahdollisuuden osallistua hotellin yleiseen lomaohjelmaan

-        järjestämme myös yhdistyksen taholta omaa ohjelmaa

Kuljetukset : Kimppakyydein tai ryhmäkuljetuksena bussilla Rauhalahteen. Lähtö Kajaanin rautatieasemalta 20.5. klo 10. Käynti Matin ja Liisan asemalla (omarahoitteisesti).  Aikataulun mukainen paluuaika Kajaaniin 23.5. n. klo 16. Lisämaksu ryhmäkuljetuksesta 20 €.

LISÄPALVELUT Perinne- ja savusaunailta Jätkänkämpällä

-        Tiistaisin perinneilta Jätkänkämpällä klo 16-21 (perinnepäivällinen, hanuristi ja viulisti viihdyttää, yhteislaulua).

-        Ruokailuun valittavana kaksi kattausta: klo 16.30 ja klo 19.00

-        Jätkänkämppä sijaitsee noin 600 m hotellista, aito 50-luvun tukkikämppä, jossa vaalitaan tukkilaisperinnettä.

-        Piha-alueella suuri savusauna, savusaunominen 10 e/henk.(pyyhevuokra 3 e).

-        Mikäli tiistain hotellipäivällinen vaihdetaan perinneillan noutopöydäksi, lisämaksu 6 e/henk.

Ilmoittautumiset viimeistään 25.4. Tuula Lukkari, p. 044 372 2862, tuula_lukkari@hotmail.com. Maksu 180 e ei yhdistyksen jäsenille tai ilmoittautumisten perusteella ( yhdistyksen jäsenille) alennettu hinta. Maksu yhdistyksen tilille 2.5. mennessä FI 69 5760 0320 204141, viestikenttään merkintä “Rauhalahti 20.-23.5.24”. Ilmoittautuneille ilmoitamme lopullisen hinnan ilmoitusajan päätyttyä.

Huom! Kylpylävarausten peruutukset ilmoitettava välittömästi, peruutuksesta mahdolliset

kulut kylpylän ehtojen mukaisesti. (Tilalle voi esittää muun osallistujan, jolloin ei aiheudu kuluja.)